Restauraci bych přirovnal k mraveništi nebo včelímu úlu. Pohybuje se tu kromě samotných hostů obsluhující personál, který sestává například z číšníků, servírek a kuchařů. Aby provoz restaurace probíhal plynule a efektivně, je nutné, aby jednotlivé pracovní činnosti byly mezi sebou koordinovány a nedocházelo tu ke zbytečným výdejům energie. K tomu však bohužel dojít může, a to velmi snadno, například ve chvíli, kdy číšníci a servírky neustále vstupují do kuchyně a zjišťují, zda je již nachystaný pokrm pro stůl č. 9 nebo pro skupinu hostů, co obsadili uzavřený salónek.

Běhání servírek a číšníků do kuchyně ale jen zdržuje a v mnoha případech je to zbytečná aktivita, která ve finále obtěžuje i samotné hosty tím, že na ně nemusí mít obsluha dostatek času a energie. Přitom by právě toto šlo úplně perfektně vyřešit pomocí pagerů Apollo a pagerové ústředny pro restaurace Apollo TE – 310. Jestliže se v restauraci nasadí pagery pro číšníky a servírky, ti se mohou v poklidu věnovat jen své práci a nemusí řešit odbíhání do kuchyně, což je nejen náročné na fyzickou kondici, ale pro obslužný personál i otravné. Jakmile bude pokrm hotov, kuchař odešle zprávu na pager a servírka si jídlo v kuchyni vyzvedne v pravý čas, to znamená, že bude čerstvé a ještě teplé.

Odpadnou zbytečné prostoje a host dostane své objednané jídlo bez dalšího čekání. Pagery Apollo pro restaurace tedy mohou zlepšit běh jakékoli restaurace, ať už se tu připravuje staročeská klasika či středomořská strava, anebo tu vládne asijská kuchyně. Pagery pracují nezávisle na mobilních sítích, jejich obsluha je snadná a odpadá složité vytáčení hovorů přes mobil, což by zároveň mohlo hosty v restauraci rušit. Pager Apollo také není vhodným objektem pro různé kapsáře, jako samostatné zařízení je v podstatě k ničemu, na rozdíl od mobilního telefonu, se kterým máte mnohem více možností.



